2012. december 16., vasárnap

10.rész - Van még remény

*Harry szemszöge*
Felraktam a bőröndöt a szekrény tetejére, aztán lehuppantam az ágyra.
-Kopp-kopp.- kopogott valaki a szobaajtón.
-Gyere be.- fordultam rá a hasamra.
-Fekszel az ágyban?Már megint mi bajod?- ült le az ágy szélére Lou.
-Semmi, csak álmos vagyok.Aludni készültem.- most inkább maradjon az én titkom, hogy mi bajom.
-Aha..Te és az alvás fél 7kor?
-Elfáradtam a repülőn.- fordultam vissza a hátamra.
-Az egészet végig aludtad!
-Nem számít...
-Adry igaz?- tért rá a lényegre.Nem hiába az egyik legjobb haverom.
-Igen.- ültem fel.- Egyszerűen összezavar.Azt mondogatja, hogy vége, ennyi "Kendall-t szeretem".De közben meg, vagy is a reptéren azt mondta, hogy "nem kis kaland volt".
-Nem kis kaland volt?- értetlenkedett.
-Igen, mert.Szóval azt mondtam, hogy ha csak azért voltunk együtt, hogy csak kis kaland legyünk.És ő erre közbe vágott, hogy nem kis kaland volt.Aztán a repülőn elgondolkoztam, hogy ez mit is jelent.Nem azt mondta, hogy nem azért, hogy kis kaland legyünk, mert ez azt jelentené, hogy tényleg vége.Mivel azt mondta amit mondott, még mindig lehet ott valami.Valami, szikra.
-Harry.
-Mi az?
-Te hülye vagy.- jelentette ki.
-Most miért?Akkor is igazam van..
-Ha lenne ott valami szikra akkor legalább az egyikünknek elmondta volna, ha neked nem is.Ne már!Nem szokott hazudni.Ha azt mondta, hogy Kendall-t szereti akkor őt szereti.
-Harry!!- kiabálást hallottam lentről.
-Háló!- kiabáltam vissza.- De...mi van ha ő sem biztos benne?- próbáltam ellenkezni Louis szavai ellen.
-Nem fogod...szia Lou.- futott be az ajtón Niall.
-Mi van?- kérdeztem.
-Nem rég beszéltem Adry-val.- kapkodta a levegőt.
-Jó, nyugi.Nem értek semmit se ha lihegsz.
-Mi járatban Nialler?- Lou.
-Adry-val beszéltem telefonon, mert érdeklődtem Ash miatt.
-Na és?- kérdeztem.
-Nem ez a lényeg!!- kiabált rám.
-Akkor mond azt, ami a lényeg.- szóltam vissza.
-Mondta, hogy beszélnie kell valakivel és ott hagyta a telefont valahol a szobába ahol épp volt.Vagy nem tudom, de hallottam, hogy Ash-sel beszél és, hogy azt, mondja...
*Telefon beszélgetés*
-Ismerd már be!- kiabált Ash.
-Nem ismerem be, mert nincs mit!- szólt vissza Adry.
-Te is tudod jól, hogy szereted Harry-t!
-Nem szeretem, értsd már meg!
-Akkor töröld le a könnyeid.- halkabban hallottam Ash hangját.- Ha nem szereted, semmit se érzel már iránta, ezt csak te tudod.Vagy is csak azt hiszed.Tudom, hogy van még benned szikra.Mert mindennél jobban szeretted őt.Nem sírnál, hogy ha igaz lenne.Nincsenek itt a srácok ismerd már be!Utána békén hagylak.
-Jó rendben!Érzek még valamit, de nem tudom mit.Miért olyan fontos neked ez?
-Az a valami véletlenül nem...szerelem?
-Nem tudom.Talán még egy aprócska láng vagy valami kis szikra még él, de nem nyújtom be a tűzet, mert csak felégetné az erdőt.
-Hogy mi?
-Nem akarom újra szeretni Harry-t, mert...félek.- itt megszakadt a vonal.
*Jelen*
-Fél?Mitől?- értetlenkedett Lou.
-Attól, hogy milyen lenne az élete.- válaszoltam halkan, lehajtott fejjel.- Vissza jönne miattam Londonba.Megint együtt laknánk, aztán a rajongók hada és a többi.- folytattam, még mindig halkan.
-Miért Kendall-el nem ilyen az élete?- Niall.
-A Big Time Rush-nak más élete van, mint nekünk.- mondtam.- Ott mellette nyugodtabb az élete.Normálisabb, nyugalmasabb.
-De, hát érez még valamit.Nem örülsz?- Louis.
-Ha ennyire nehezére esik, hogy szeressen akkor békén hagyom.Nem éri meg.Tovább lépek.
-Van még remény.- mosolyodott el Lou.

Légy szíves iratkozzatok fel!!Légyszi!!  *bociszemek*

6 megjegyzés:

  1. Annnnnnnyyiira jóóó !!!!!!! ... IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOM!! .. nem lehetne hosszabb?:DD... <3 ..ajjj már nagyon várom..de mindig olyan gyorsan vége lesz...:// .... na KÖVITT ..xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ööö...hát igazából már meg van a végéig, de megpróbálkozom, kicsit hosszabbra át írni, de nem ígérek semmit :/
      Majd hozom :D

      Törlés
    2. okééés.. de mikor??Holnap??:OO <3

      Törlés
    3. Ha holnap lesz a Kiss You-nak a klip premierje akkor azzal együtt hozom :D
      De csak, mert közeleg az ünnep :D

      Törlés
  2. okéé:DD.... És nem lehetne hogy az ünepeken dupla rész?;DD...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem.Úgy lesz, hogy most naponta lesz rész :D és akkor pont 1 hét lesz :D
      Ünnepekkor (25.-én) lesz a 3.évad "avatója".

      Törlés