2012. december 7., péntek

5.rész - Akarom!Dehogy akarod...

Egyszerűen nem tudom.Tudni akarom, de még se.Félek attól ami megtörtént...Miért olyan nehéz ez?
-Ne, most ne.- hallottam tesóm hangját egész halkan.- Harry hagyd!- mit keres ő itt?Persze, nyugodtan tedd nehezebbé az életemet.Köszönöm univerzum...
Felkeltem az ágyról a könyvet magam után hagyva a szekrény elé álltam.Kerestem valami viselhető ruhát.
Felkaptam és kiléptem az ajtón.
-Hello.- ez volt a legértelmesebb amit mondani tudtam.Ugyan is ezek itt szobroznak az ajtó előtt.
-Adry beszélnem kell veled.- Harry.
-De, hogy kell Harry.- lökte odébb Ash.
-Oké, elég!Mi folyik itt?- értetlenkedtem.- Nem akarok, olyat hallani, hogy nem érted vagy úgy se tudod.Elegem van ebből.Még is mi a francról maradtam le?- emeltem fel a hangerőm.
-Adry figyelj.- fogta meg a kezem Harry.- Tudom, hogy nem emlékszel.De szeretlek!És ezen semmi nem tud változtatni.- nézett bele a szemembe.
-Mi folyik itt?- szólalt meg a lépcső felső fokán Kendall.
-Semmi.- mondtam olyan "én nem érzek semmit" hangulattal és kikaptam a kezem Harry-éből.
-Kendall...Szevasz!...Mizu?- próbált valamit kinyögni Harry.
-Mit keresel te itt?- kérdezte furcsa fejjel.Én oda álltam mellé.
-Én..Én csak...Gondoltam meglátogatom a régi barátaimat.- borzolta össze a haját Ash-nek.
-Azért fogdosod a barátnőm kezét?
-Öm...csak hülyültünk és...
-Harry menj el.- mondta nyugodt hangon.
-Rendben.- zsebre tette a kezét és lement a lépcsőn.Ash pedig utána.
-Mi volt ez?- kérdezte felém fordulva.
-Ne-nem tudom.
-Csak tudod miről beszéltetek.Mi az amin nem lehet változtatni?
-Annyit tudok, hogy Harry szeret engem és ezen nem lehet változtatni...
-De..ugye, te ...
-Jaj, dehogy!Téged szeretlek!- öleltem át.- Nem érdekel, hogy szeret.Mert veled vagyok boldog.- mosolyogtam.
-Miért volt itt Harry?- jöttek fel a srácok.
-Szerelmet vallott Adry-nak.- válaszolt.Itt döntöttem el, hogy megnézem a képeket.Elengedtem Kendall-t és bementem a szobába.Leültem az ágyra és rátettem a lábamra a könyvet.De nem nyitottam ki.
-Tudni akarom mi történt...- vettem magamon erőt.
-Mi ez?- ült le mellém.
-Egy könyv amiben elvileg olyan képek vannak ami segíthet visszahozni az emlékeimet.- válaszoltam.
-Akkor miért nem nyitod ki?- értetlenkedett.
-Mert Ash azt mondta, hogy ezek akkor történtek mikor Harry-vel voltam.- hajtottam le a fejem.
-Ezért volt itt?Vissza akar kapni?- kérdezte.
-Azt nem tudom.De arra utalok, hogy igen.
-Szóval ebben az albumban olyan képek vannak amin Harry-vel vagy?- jobb a témaváltásban, mint Harry.Állj!Miért gondolok rá?Ez honnan jött..Elég!!
-Azt hiszem.- és kinyitotta a könyvet de én nem láttam belőle semmit.- Na?Van benn valami érdekes?- kérdeztem.
-Tényleg érdekel ez a dolog?- kérdezett vissza.
-Igen, de félek.Félek, hogy emlékezni fogok, hogy éreztem iránta.De ezt nem akarom.Mert veled vagyok boldog...
-Akkor ne nézd meg.- csukta össze a könyvet.- Szeretlek.Nem akarlak elveszíteni.- átölelt és megcsókolt.
-Én is szeretlek.- mosolyogtam.Mire mosolyra állt a szája.

5 megjegyzés:

  1. Pffff màr majdnem sikerült.....már teljes lázba voltam h kinyitja és megnézi de nem, nem nézi meg ajjj
    na itt hisztizek amikor dicsérnem kéne! ügyi vagy :3
    u.i.:
    van kedvenc könyved? vagy amit sose unsz meg?én nemrég keztem el a Szent Johanna gimi köteteit de egyszerűen imádom *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi (trolololo XD)!
      Kitudja?Lehet, hogy még megnézi, de lehet, hogy nem! XD
      Amúgy jelenleg nincs.Nem szeretek könyvet olvasni.Én blogolvasó vagyok :D
      Barátnőim is oda vannak azért a könyvért...Ez fertőző?Mert ha igen én nem akarom elkapni... XD

      Törlés
  2. mIKOR JÖN A KÖViiii?????? annyira várom:))) <3

    VálaszTörlés
  3. ....de légyszi nyissa kii!!!! könyörgök..:'))

    VálaszTörlés