2012. december 5., szerda

4.rész - Nem érdekel

*Adry szemszöge*
-Örülhetsz James, nem volt 20 perc.- sétáltam le a lépcsőn.
-Ja, csak 10.
-Akkor sem 20 perc...- vigyorogtam.
-Egyszer tuti megölöm...- mormogta.
-Azt kétlem mókuskám!- súgtam a fülébe mikor mögé értem.
-Ülj már le légy szíves!- panaszkodott Logan.
-Mi az?Ennyire fárasztó napotok volt?- nevettem.
-El se hiszed, hogy mennyire..
-Jó, bocsánat akkor nem hülyülők.- ültem le Kendall mellé.
-Nyugi, reggelre semmi bajuk nem lesz.- nyugtatott és az ölébe ültetett.
-Tudom.Nem először ilyenek.- mosolyogtam.Elindítottuk a filmet ami szerencsémre pont horror volt.Az volt a durva, hogy én voltam az egyetlen aki fapofával végig nézte az "ölős" jeleneteket.James mellettem lány hangon sikítozott Carlos-sal együtt.Logan körülbelül az eleje fele bealudt.Kendall pedig egyre közelebb húzott magához.Ő jobban félt, mint én.De mivel ismerem és csak arra vár, hogy félni kezdjek és hozzábújjak.Szeretem, ezért gondoltam teljesítem vágyát és a következő "ijesztő" jelenetnél felsikítottam és hozzábújtam.Átölelt és adott egy puszit a fejemre.Fejemet a mellkasára hajtottam és úgy néztem tovább a filmet.
-Szeretlek.- suttogta.Valami kép beugrott, nem tudom mikori.Egy kanapén ülök ugyan így csak nem Kendall-el hanem ... Harry-vel!!??Hirtelen eszembe jutott pár dolog.Egy ajtóban állunk és csókolózunk.Áh!Elég!Tűnjetek el emlékek!!
-Minden rendben?- szólalt meg Kendall.
-Persze.Miért kérded?- néztem a szemeibe.
-Mert nem mondtál semmit arra, hogy szeretlek.- mosolygott.
-Én is szeretlek.- mosolyogtam én is.
-Hú..Már megijedtem!- nevetett halkan.Mivel mindenki elaludt kivéve mi.
-Szerintem menjünk fel aludni.- biccentettem a fejem a 3 alvó srácra.
-Szerintem is.- mosolygott.Kikapcsoltam a tévét, James-re és Carlos-ra tettem egy pokrócot és a fotelben ülő Logan-re is.Mi pedig felmentünk aludni.Átvettem a pizsamám és befeküdtem az ágyba.Egész gyorsan elnyomott az álom.
Pár órával ezelőtt *Harry szemszöge*
-Szóval igen.Elég érdekes volt a turné.- nevettem.
-Azt elhiszem.- nevetett Ash is.- Viszont kíváncsi vagyok valamire.- kérdezte félénken.
-Mire?- Lou.
-Ugye egyikőtök se szakított a barátnőjével?- nézett Lou-ra, Zayn-re és Liam-re.
-Nem.- vigyorogtak.
-Nekem még mindig és lesz is Eleanor van.- Louis.- Zayn Perrie-vel van.Liam is Danielle-el.
-Akkor jó.- fújta ki a levegőt elég hallhatóan.
-Amúgy te hol laksz?- kérdeztem.
-Öm...Kendall-éknél.- válaszolt.
-Szinte tudtam...
-Jaj ne már!Nem is ismeritek őket.Tök jó fejek.
-De ismerjük őket.Az első turnén találkoztunk velük.- Liam.- Meg csak Harrynek van velük gondja.
-Nincs velük gondom csak...
-Féltékeny vagy amiért Kendall "ellopta" Adryt.- Ash.
-Lehet, de nem érdekel.- húzogattam a vállam.
-Harry tovább kéne lépned.
-Bár olyan könnyű lenne...- lehajtottam a fejem.
-Ha nem a tesómról lenne szó összehoználak vele, de mivel tudom, hogy boldog nem tehetem.- próbált nyugtatni Ash.
-Egyszer úgy is minden véget ér.A mi időnk már lejárt.Hiába reménykedtem.- sóhajtottam.- Késő van megyek aludni.Sziasztok.- kiléptem az ajtón.Zsebre tettem a kezem és elindultam a szobám felé.
Másnap reggel *Adry szemszöge*
-Adry, Adry, Adry.- ébredtem fel a hangokra.
-Mi van?- nyitottam ki a szemeim.
-Biztos nem akarsz emlékezni Harry-ékre?- Ash ült le mellém.
-Mi van??- ismételtem.Reggel eléggé nehéz a felfogásom.- Nem hiszem.Boldog vagyok.Miért emlékezzek arra aminek vége van?- kérdeztem.
-Pedig találtam valamit.- halványan elmosolyodott.Forgattam a szemeim.
-Először is.Hol van Kendall?Másodszor.Mit?
-Elmentek a stúdióba.- válaszolt.- És ezt.- nyomott az arcomba egy albumot (képgyűjteményt).- Ebben a könyvben olyan képek vannak ami akkor készült mikor még Harryvel voltál.Ha kíváncsi vagy arra mi történt akkor, megnézed.De nem kötelező.- adott egy puszit az arcomra és kiment.
-Persze, hogy kíváncsi vagyok!De nem merem!- kiabáltam el magam.Mi van ha az emlékek alapján újra érezni fogom a lángot?Mi van ha olyanok történtek ami miatt Harry nyakába borulnék?Mi van ha megfordulna a fejembe, hogy menjek vissza hozzá?Szeretem Kendall-t, de nem tudom mit éreztem Harry iránt.Lehet, hogy olyat éreztem ami erősebb volt, mint most,nem akarok kockáztatni...

2 megjegyzés:

  1. Deeee dee nézd csak meg azt az albumot Adry és borulj Harry nyakába a kedvemért *kiskutyaszemek* légyszike :$
    nah mindegy nem találomki helyeted az egész sztorit mert az egyém tuti szarabb lenne mint a tiéd mert a tied K**VA JÓÓÓÓ :3
    várom a kövit *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csalódást kell okozzak, egy részt azért, mert nem találhatód ki helyettem, másrészt pedig már a 15.részig meg van a történet úgy, hogy ... XD
      Amúgy köszönöm :D
      Holnap jön a kövi és megtudod mi fog történni :))

      Törlés