2012. december 12., szerda

8.rész - Igen is vagyok valaki!

-Azt mondod nem tudok táncolni?Na akkor figyelj.- mondtam és bekapcsoltam a zenelejátszót.Egy elég gyors szám szólalt meg.Hát oké...
Elkezdtem mozogni, közben figyeltem Stephen arcát, hogy mit reagál rá.Aztán elhallgatott a zene és odaugrottam elé.A srácok tapsoltak.
-Szóval?- kérdeztem.
-Táncolni tudsz.Elismerem.De az énekhez tehetség is kell.Nem csak tudás.
-Mond egy BTR számot és eléneklem úgy, hogy azt hiszed az agyadra mentek a srácok.- vigyorogtam.
-City is ours.És figyellek.- benyomta a zenelejátszót.Aztán elkezdtem énekelni.Közbe-közbe ránézett a srácokra, hogy nem ők énekelnek-e...hát nem.Kinyomta a magnót.- Úgy könnyű, hogy az ének is rajta van.- talált ki valami hihetőt.
-Akkor tegyél be olyat amin nincs ének.- nagyokat pislogtam rá, ezzel is idegesíteni akartam.Szerencsémre sikerült is.
-Til I forget about you.
-Felismertem, de azért köszi.- vigyorogtam és énekelni kezdtem Kendall részét.Odaálltam a barátom mellé és mutattam neki a kezemmel, hogy ő neki be van csukva a szája és, hogy én éneklem.Aztán a refrén végénél, kikapcsolta a lejátszót.
-Ezt meg, hogy csináltad?- állt elém értetlenül.
-Tökéletesen tudok ének hangokat utánozni hallásra.- vigyorogtam.- De azért van saját hangom is.
-Akkor megtennéd légyszives, hogy azt mutatod meg nekem?- förmedt rám.Rá vigyorogtam a srácokra és visszanéztem Stephen-re.
-Óriási patkány.Óriási kanpatkány.Mért vagy ilyen karakán?Bűzlesz, mint egy patkány...- befogta számat, majd fenyegetően rá mutatott a 4 röhögcsélő fiúra.
-Ne már Stephen ismerd el, hogy Adry tehetséges.- szólalt meg Carlos.
-Ennyire még nekem se nagy az egóm.- társult hozzá James.Megharaptam a kezét és végre levettem a mocskos mancsát a számról.
-Ismered a szappant?Használni kéne.- vigyorogtam rá.
-Harapós a kutya.Hozassak szájkosarat?- fenyegetett.
*Kendall szemszöge*
Az elején még vicces volt látni ahogy Adry idegesíti Stephen-t.De ez már tényleg sok.Mert ismerem mind kettőt és ha most nem szedjük szét őket, itt nagyon nagy bajok lesznek.
-Srácok.- szólaltam meg.
-Mi van?- néztek rám.
-Szét kéne őket szedni.
-Ja, talán nem ártana.- értett egyet James.
-Carlos és én lefogjuk Stephen-t tiétek Adry.Na de gyorsan.- rohantam oda és lefogtam a kezét.Carlos pedig a másikat.Adry-t nehezemre esik belátni, de tényleg nehéz volt megfékezni.
-Ha én kutya vagyok.Akkor te egy gorilla vagy.- szólalt meg az én szeretett barátnőm.Na ilyenkor van az, hogy bár ne vetettem volna fel az ötletet, hogy jöjjön ide.Pedig ő még figyelmeztetett is.
-Ha egy gorilla vagyok akkor belőlem fejlődtél ki...
-Na és tesóim meg lemaradtak?- biccentett rá a hasára.
-Igazából ez kétséges, mert nem a majmokból fejlődtünk ki hanem...
-Logan ne okoskodj már!- szólt rá James.- Most ne.
-Stephen-nek nyugodtan tarthatsz kiselőadást, de engem kímélj meg az olyan dolgoktól amit már tudok.- Adry.
-Most komolyan egy 20 éves kis csaj mondja meg nekem, hogy mennyit tudok?- Stephen.
-21 vagyok, godzilla.- erre muszáj volt nevetnem.
-Srácok szerintem vigyétek haza Adry-t.Most.- szólaltam meg.
-Oké, ez jó ötlet.- felemelték és kivitték az ajtón, majd gyorsan becsukva maguk után elhagyták a folyosót.Mi pedig elengedtük Stephen-t.
-Mi a francért hozol ilyeneket a stúdiómba??
-Ilyeneket?- förmedtem rá.- Ő a barátnőm és nem egy tárgy.
-Nekem aztán tök mindegy.De ha még egyszer meglátom...
-Tudjuk, tudjuk.Nem kell elmondani megint.- vágott közbe Carlos.
-Egyáltalán, hogy bírsz ki mellette akár egy percet is?- értetlenül fordult felém.
-Úgy, hogy velem nem ilyen.Csak téged utál.- válaszoltam.
-Miért veled milyen?- értetlenkedett.
-Kedves, aranyos, gondos és őrjítő...
-Kedves?Na ugye most csak szórakozol?
-Nem, nem szórakozik.Tényleg kedves.Főleg mikor reggelire palacsintát csinál...- ábrándozott.
-Carlos.Ő az enyém.- csettintettem a szeme előtt.
-4 sráccal lakik egy házban??- nézett ránk kérdően.
-Plusz Ash-hel.
-Az meg ki?
-A húga per Logan csaja.- válaszoltam.
-Mióta járnak?- fordult felém Carlos.
-Hát igazából még nem járnak, de izzik köztük a szikra és látom a szemükbe az érzést mikor egymásra néznek.
-Pont mikor Adry-ra nézel?- kérdezte.
-Igen- elmosolyodtam.

6 megjegyzés:

  1. wáh de jò rész lett *-*
    óriási patkány, óriási kanpatkány, miért vagy ilyen karakán? bűzlesz mint egy patkány.....
    ez kész xdd meg: 21 vagyok godzilla ezeken úgy szakadtam h alig bírtam abba hagyni :"D
    bocsi h multkor nem írtam csak eltíltottak a géptől és telefonròl bénán megy a kommentelés
    várom a kövit
    u.i. te kívántál 2012. 12. 12. 12:12 perckor? én igen :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, köszönöm :D örülök, hogy tetszik :D
      u.i válasz : nem, mert épp tesin voltam és ping-pong-oztunk :(
      Kívánom, hogy teljesüljön a kívánságod :D

      Törlés
  2. Nagyon jóóó!!!:)))jajjj...:DD

    VálaszTörlés