2012. december 21., péntek

15.rész - Unalom

*Ash szemszöge*
-Unatkozom.- nyafogott Adry.
-Én is.Csináljunk valamit.- mondtam.
-Takarítsunk!- kiáltott fel tesóm.
-Oké...- vontam meg a vállam.
-Hozom a tisztítószereket.- állt fel.
-Én pedig felveszek egy könnyebb ruhát.- pattantam fel és felfutottam a szobába.Felkaptam magamra egy csikos pólót és egy rövid nadrágot.Aztán visszamentem a földszintre.
-De gyors voltál.- vett észre tesóm.
-Siettem.- nevettem fel.
-Na, de akkor takarítsunk!- rúgta oda nekem a mosókannát.
Felkaptam a felmosót és elindultam a fürdőhöz.
*-*
Kicsit vizesen, de épen léptem ki az ajtón, mire megcsúsztam és elestem.
-Vigyázz!Felmostam!- kiabált a ház másik végéből Adry.
-Kösz, hogy szólsz!- szóltam vissza gúnyosan.
-Bocsi!
-Amúgy.Amíg én a fürdővel voltam elfoglalva, te addig felmostam a nappalit?- mentem oda hozzá.
-Meg kiporszívóztam a tévészobát és a konyhát kipucoltam.- fordult felém.- Le vagy lassulva.- nevetett.
-Az lehet...
*Adry szemszöge*
-Pillanat.- vettem elő a telefont.Arrébb mentem.- Hálo?- szólta bele.
-Szia.- szólalt meg Harry hangja.- Tudunk beszélni?
*Kendall szemszöge*
Beléptem a ház ajtaján majd Ash-t láttam meg.És azt, ahogy Logan odafut hozzá és megcsókolja.Én fogtam magam és bementem a nappaliba, ahol Adry beszélgetett valakivel telefonon.
-Oké, rendben.Még érzek valamit, de...- csuklott el a hangja.A vonal végéből hangokat hallottam de csak annyit tudtam kiszedni belőle, hogy "szeretlek". - De én nem tudom.Össze vagyok zavarodva.Kérlek most hagyj békén.- emelte el a telefont a fülétől.Majd megfordult.- Mennyit hallottál?- ijedt meg.
-Mivel kapcsolatban vagy összezavarodva?- értetlenkedtem.
-Csak egy szóval kapcsolatban.- válaszolt.
-Milyen szóval?- kérdeztem.
-Az teljesen mindegy.De én most felmegyek pakolni, mert holnap indulunk.- indult meg az ajtó felé.
-Válaszolj a kérdésemre!- állítottam meg.
-Felmegyek pakolni.- húzta ki a kezét az enyémből és kirohant.
 *Adry szemszöge*
Nem mertem neki elmondani.Most nem.Főleg így, hogy holnap találkozik vele...
Elkezdtem pakolni és egész végig azon gondolkoztam mi történhet holnap... 

2 megjegyzés:

  1. Hmm titkolozik Kendall elött ugy hogy nem akarja hogy tudja hogy szereti Harryt.......mármint Adry nem Kendall szereti Harryt na az lenne a váratlan fordulat... Milyen lenne már:
    Harry Adryn keresztül megismerkedik Kendallel ès rájön hogy érez vmit a fiú iránt. Amikor elmondja ezt Harry Kendallnek a fiú is beismeri hogy nagyon vonzódik iránta és összejönnek , Adry meg elmegy mondjuk ööö ....ide M.o.-ra és megismerkedik egy helyes sráccal.
    Na? Éléggé érdekes fordulat lenne.nem?
    A rész nagyon jó lett. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. O_o O_o O_o o_O o_O o_O
      Jól vagy?? O_O O_O o_O
      Megártott a világvége??
      Amúgy ismerik egymást...
      Érdekes fordulat lenne, de azért naaa... XD
      És Köszi :D

      Törlés