2012. december 20., csütörtök

14.rész - Én, a technikus

*Adry szemszöge*
-Nem akarok bemenni.- nyafogtam.
-Légyszi!Csak te tudod megjavítani!- húzott az ajtó felé Logan.
-De ha megint beszólogat én nem fogom vissza magam.- mondtam.
-Jó, rendben.
Bementünk az épületbe, majd be a szobába ahol a többiek vártak és Stephen.
-Logan, örülök, hogy ide szándékoztál érni.- fordult felénk a nagy melák.- És te mit keresel itt?- szegezte hozzám a kérdését.
-Jöttem segíteni.- vigyorogtam rá.
-Minek?
-Jó, oké én megpróbáltam.- kezdtem el feltúrni a pólóm ujját.
-Nyugi szívem!- karolt át gyorsan Kendall, majd adott egy puszit az arcomra.Rögtön lenyugodtam.
-Na.Adry azért van itt, mert megjavítja az asztalt.- szólalt meg Logan.
-Értesz te ehhez?- nézett rám, mit ha kételkedne.
-Ez a specialitásom.- válaszoltam vigyorogva.
-Na akkor hajrá.- engedett az pulthoz.
-Oké, értem.- mondtam.- Ez lejjebb, ez feljebb, nem ez nem kell.- motyogtam magam elé és közben állítgattam.
Körülbelül 10 perc múlva késznek ítéltem és arrébb álltam.
-Kész?- érdeklődött Stephen.
-Igen.- adtam választ.- Nézd csak meg.- mutattam az asztalra.Felvette a fülest és belehallgatott.
-Egész jó.Elismerem.- vette le a fejéről.- Úgy látszik még se vagy olyan, mint aminek gondoltalak.Tényleg kedves vagy.De akkor miért vagyunk ennyire haragba?- értetlenkedett.
-Mert mindketten idegesítőek és forrófejűek vagyunk.- válaszoltam nevetve.
-Oké, mostantól nem szidlak.- nevetett.
-Én se téged.- mondtam.
-Szent a béke!- kiabáltak a srácok.Aztán megcsörrent a telefonom.
-Bocsi, mindjárt jövök.- kivettem a zsebemből és kimentem a folyosóra.
*Kendall szemszöge*
-Szóval akkor Adry is jön velünk?- fordult felém Logan.
-Ööö...Hát...szóval...- motyogtam.
-Vagy is még meg se kérdezted...- James. 
-Még nem, de most megfogom.- léptem az ajtóhoz és kicsit kinyitottam.
-Rohadtul nem érdekel a véleményed nem fogod fel?- kiabált Adry, én pedig kimentem a folyosóra.Mivel háttal van nem lát engem.- Abban, hogy ő nem hagyna el a turné miatt!Ő nem olyan, mint te!- csapta le a telefont.Hoppá...Aztán megfordult.- Mennyit hallottál?- kérdezte.
-Csak a veszekedős felét.- válaszoltam.- Harry-vel beszéltél?
-Igen, miért?
-Szóval egy turné miatt szakítottatok?- éreztem ahogy elfehéredik az arcom.
-Igen de miért...- elhallgatott és rám meredt.A szája lekonyult.- Turnéra mentek.- szólalt meg.
-Valahogy úgy.- mondtam.
-Te is itt hagysz!Ez nem igaz.- kezdtek el potyogni a könnyei.
-Nem!De hogy foglak!Jössz velem!- álltam oda elé.
-Mi?- nézett rám.
-Mondom, jössz velem.- mondtam el megint.
-Szeretlek.- ölelt át.
-Én is téged.- öleltem magamhoz. 

2 megjegyzés:

  1. Ahw minden szép és jó csak Kendall nem potolja sokáig Harryt *Muhahaha* majd én superman modjàra odaszáguldom és kibékitem őket ,Kendallt meg az egész BTR bandát elküldöm Mucsaröcsögére xdd jó??
    Most hogy kigonoszkodtam a tervet.... Vàrj superman a jók oldalán van nem? ajj akkor unsuperman ként dolgoztam ki a tervet és még ma 2012. 12. 20. világvége elötti napon megvalosítom *Háháhá*
    na vissza térve a földi lakókhoz a rèsz sirály lett... vagy strucc....vagy kolibri.... vagy pingvin... xD
    U.i. Boldog világvégét elöre is mert lehet nem élem túl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha....okés... XD
      Nálam már 21.-e van, úgy, hogy szívtad világvége XD
      Amúgy meg...pingvin??És Kevin hol van??? XXD
      Köszönöm :D

      Törlés