2012. december 23., vasárnap

17.rész - Egy csók és ég a láng

Íme az utolsó rész :)
Remélem sikerült teljesítenem mindenki kérését :D
Kommenteket kérlek!!!Nagyon szépen kérlek!! *bociszemek*
A 3.évadon még dolgozom, de ha szerencsém van akkor holnap tudom hozni a linket.De az első rész csak 25.-én (!!!) lesz. 
*-*
10 perc múlva kezdődik a koncert, már mindenki kész kivéve Harry-t.A srácok szerint még benn van az öltözőben ezért bementem, hogy sok sikert kívánjak és, hogy kicsit lenyugtassam.
Ott álltam az ajtó előtt és kopogtam.
-Gyere.- jött a válasz.Benyitottam, majd bementem.
-Jól vagy?Csak, mert mindenki rád vár.- mentem oda hozzá.
-Nem.Nem vagyok jól.- nézett rám, majd nagyot nyelt.- Teljesen megőrjítesz!
-Hm, ismerős.- tettem keresztbe a kezeim magam előtt.
-Ezt, hogy érted?- nézett a szemembe.
-Össze vagyok zavarodva.- válaszoltam.
-Igen tudom.Mondtad tegnap...
-De azt nem, hogy miért.
-Akkor, mondd el!- jött közelebb.
-Azt hiszem, hogy...- akadt el a szavam.
-Miattam?- karolta át a derekam, majd közelebb hajolt.
-Harry, ezt nem...- megcsókolt.Rögtön visszacsókoltam.Megfogtam az arcát, ő pedig közelebb húzott.
-A One Direction-t a színpadra!- szólalt meg a hangszóró.Eltávolodtunk, majd lihegve kicsit széjjelebb álltunk.
-Menj.- mondtam.
-De...
-Semmi de.Menj és énekelj.- mosolyodtam el.
-Most már sokkal könnyebb lesz.- mosolygott adott egy puszit az arcomra majd kiment.
Most biztos érdekel, hogy mit érzek.Hát elmondom.Boldogságot...
Kimentem én is az öltözőből, majd oda álltam a lépcső elé, ahonnan tisztán lehetett látni a közönséget és a fellépőket.De ők persze nem láttak engem.Csak néztem ahogy énekelnek a srácok és a rajongók pedig sikítoznak vagy ők is dalolásznak.
-Szereted?- szólalt meg mögülem egy hang.Az a hang Kendall.Vettem egy mély levegőt, majd kifújtam.Ránéztem Harry-re.
-Igen.- mosolyodtam el.- Sajnálom.- néztem rá.
-Én viszont szeretlek...
-Tudom és pont ezért...
-Had fejezzem be!- szakított félbe.- Én szeretlek téged és azt akarom, hogy boldog légy.De ha nem velem vagy boldog akkor elengedlek.
-Csodás vagy.- mosolyogtam.
-Tessék.- nyújtott felém egy mikrofont, és halványan elmosolyodott.Elvettem tőle, majd felmentem a színpadra.A srácok épp az 'I should have kissed you'-t énekelik.A refrénnél én is beszálltam, majd odasétáltam Harry mögé és megfogtam a vállát.Megfordult és a szemembe nézett.Elmosolyodott, majd vége lett a refrénnek.Odahajolt a fülemhez és megszólalt.
-Mit keresel te itt?
-Szakítottam Kendall-el.- válaszoltam.
-Mi?Miért?- mondta ijedten, de láttam, hogy elmosolyodott.
-Mert nem őt szeretem.- néztem a szemébe.- Téged szeretlek!- mosolyogtam.Átfogtam a nyakát és megcsókoltam, átkarolta a derekam majd közelebb húzott magához.A srácok közben énekeltek és kettőnk köré gyűltek.
Egészen a dal végéig csókolóztunk...
Vége

6 megjegyzés:

  1. ez olyan aranyos réész *o* huh..nagyon tetszett :D és a kép segített a beleéléshez;)

    VálaszTörlés
  2. Uhhh. basszus!! ISZONYAT JÓÓ!!! .imádom!! Nagyon jóra sikeredett:)))) !!! Ténylg nagyon aranyos lett és beletudtam élni magam...amúgy!!..épp azon gondolkoztam hogy az első évedban volt egy macskájuk nem?:DDD <3 az hova tűűnt??:D.

    ui.:amugy nagyon jóóó!! Próbáld meg kicsit hosszabra:))))))))))))) *ártatlan mosoly* puuszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen volt, és adtam még a legelején egy "útmutatót" arról, hogy kik lesznek benne és kik nem.
      Merci és Happy nincs benne a 2.évadban
      Köszi szépen :D
      Ui válasz : Ugye tudod, hogy vége a 2.évadnak??

      Törlés
  3. Wááááààààááá VÈGREEE yeah megtörtént!!
    Jujj de vártam már :)
    Oh olyan hamar véget ért. De... itt lesz a 3. évad jupiii * virulós fej *
    Annyira jól csináltad meg hogy az hihetetlen ahw.. Még mindig a hatása alatt vagyoook :D
    jajj de IMÁDLAK TÉGED ÉS A BLOGODAT IS
    Csodálatosan írsz :$
    Tök fel doptad a napom is :)
    U.i.: várod a karácsonyt? Nekem ez az ünnep a kedvencem *-*
    Kértél vmit ajándékba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök :D köszi, én is imádlak :D
      u.i válasz : Igeeen!Nekem is :D igen kértem.Gördeszkát :D

      Törlés