2012. december 9., vasárnap

6.rész - Szóval ez maradt ki

-Ne haragudj!Fel kell vennem.- kiment a folyosóra a csörgő telefonjával.Felkaptam a könyvet.
-Oké elég nem bírom.- azzal kinyitottam a könyvet.Nem tudom hol nyílt ki, de az biztos, hogy egy csodás pillanat lehetett.Várj!Tudom is mikor!Ez az a kép amikor szülinapi ajándékként felkeltettek a wmyb-vel.Emlékszem!Első randi, mikor moziba mentünk és csókkal fejeztük be, meg az amikor leütötte tesómat, mert szekált.Amikor Párizsba voltunk...Emlékszem!!Mindenre!Mindenre...
-Mit érzel?- szólalt meg az ajtóban állva.
-Mi?- kaptam fel a fejem.
-Visszatért az érzelem?- bővítette ki.
-Nem hiszem.Vagy is, nem érzem azt, hogy szeretném Harry-t.Csak emlékszek akkorra.Minden eszembe jutott.- válaszoltam.
-Ez azt jelenti, hogy szeretsz?- ült le mellém.
-Persze, hogy szeretlek.- mosolyogtam.Aztán eszembe jutott még valami...A francba!
-Mi a baj?- ijedt meg.
-Egy rohadék vagyok.- hajtottam le a fejem.
-Még is miért lennél az?- értetlenkedett.
-Azért, mert a szakítás után 1 hónappal már is veled voltam.Mint ha nem is jelentett volna semmit.Pedig az emlékek alapján eléggé boldog voltam.
-Azért hibáztatod magad, mert nem vártad meg amíg túlléptél rajta?
-Nem is emlékeztem rá, persze, hogy túlléptem rajta.Ő a múlt.Te vagy az én jelenem.- mosolyogtam.
-Szeretlek.- elmosolyodott.
-Én is.- megcsókolt.- Akkor megtennél nekem egy szívességet?- kérdeztem.
-Mit?
-Eltudnál vinni a hotelhoz?
-Miért?
-Beszélni akarok Louis-val.- amúgy igen.Rájuk is emlékszem.
-Menjünk.- felkapott és kivitt a kocsihoz.
*-*
-Köszi!Imádlak.- adtam egy csókot.
-Majd hívj ha jöjjek.
-Okés.- mosolyogtam, majd elment.
Bementem az ajtón és felmentem az emeletre ahol találkoztunk Louis-val.Kopogtam az ajtaján.Nincs válasz.Megint kopogtam.Aztán egy nagy darab ember nyitott ajtót.
-Louis itt van?- kérdeztem.
-Mi köze van hozzá?- szólalt meg rohadt mély hangon.
-Beszélni szeretnék vele.
-Tudja maga hány őrült rajongó jön ide ezért?
-Őrült rajongó?Nem, nem!Én nem!Én a testvére vagyok.Adry Speat.
-Ez a legjobb eddig!Na de kérem menjen innen.Nem akarok erőszakot alkalmazni.
-Nem megyek addig amíg nem beszéltem a tesómmal!Megértette?- förmedtem rá.- Most azonnal elállja az utamat vagy nem állok jót magamért.- fenyegettem.
-Ezzel semmit se ér el kis hölgy.
-Engedjen már be!- kiabáltam.
-Adry?Mit keresel te itt?- jött oda fürtöske.
-Harry.- kicsit elmosolyodtam.- Beszélni akarok Louis-val de ez a nagy melák nem engedi.
-Hé!Tudja van nevem is.
-Azt én még is honnan tudjam?
-Várj, felhívom, hogy engedjen be.- Harry.
-Nem egyszerűbb ha beüvöltök?
-Nem, mert azt hiszi, hogy rajongó vagy és ezért nem foglalkozik vele.- vette elő a telefonját.- Amúgy tudod a nevem?
-Persze, hogy tudom.Hülye nem vagyok.
-Szia Lou.Adry itt áll az ajtódba és beszélni szeretne veled.- Harry.Aztán letette.
-Micheal, köszönöm de innen át veszem.- hallottam tesóm hangját majd megjelent ő is és (ha jól tudom) Micheal felszívódott.- Szia.Mi járatban erre?- köszöntött.
-Beszélnem kell veled!
-Öm...oké.Gyere...- és bementem.- be.- becsukta az ajtót én pedig (nem szó szerint) a nyakába ugrottam.- Na mi van hugi?
-Emlékszem!Emlékszem!Rád, és a többiekre is.- mosolyogtam.
-Tényleg?- csillant fel a szeme.
-Igen!Rád, Liam-re, Zayn-re Niall-re és...Harry-re.- elhalkultam.
-Miért mondtad Harry-t halkan?- érdeklődött.
-Azért, mert szemét vagyok.
-Miért lennél szemét?- értetlenkedett.
-Mert mikor szakítottunk utána eljöttem LA-be és találkoztam Kendall-el.Szinte rögtön más karjaiba ugrottam azok után a vallomások után.
-Nem tehetsz róla, hogy megsérültél.- nyugtatott.
-De ez akkor is bunkóság!Egy rohadék vagyok.- elkezdtek potyogni a könnyeim.
-Adry, nem vagy rohadék.Mit szoktál mondani folyton?
-Vagy megszoksz vagy megszöksz?- emeltem fel a fejem.
-A másik.
-A dolgok azért történnek, mert annak úgy kellett lennie?
-Pontosan.Azért történt így, mert így kellett történnie.- törölte le a könnyeim.
-Nem is csodálnám ha Harry még a közelembe se akarna jönni.De még se ő pont az ellentettjét csinálja, mint amit várna az ember.
-Ő Harry.- nevetett.- Most mit csinálsz?
-Talán beszélnem kéne vele.
-Jó ötlet.- mosolygott.
Azzal átmentem Harry szobájához.Kopogtam és nagy meglepetésemre nem egy melák állt előttem hanem Liam.
-Szia.- mosolyogtam.
-Szia Adry.Mit vigyorogsz?
-Baj ha az ember emlékszik a barátaira?- még mindig mosolyogtam.
-Emlékszel?Komoly?- elmosolyodott.
-Igen Leeyum.- nevettem.
-Már azt hittem elfelejtettél minket.- ölelt meg.
-Titeket lehetetlen.- nevettem.
-Na csak azért.- nevetett.
-Na, de.Nem tudod hol van Harry?
-Ott ül a kanapén.- mutatott arra.
-Beszélhetnék vele?
-Csak nyugodtan.- kacsintott és kilépett az ajtón.Én pedig be és ajtó csukást hallottam mögöttem.
-Szia.- köszöntem.
-Szia Adry.- nézett rám.
-Beszélhetnénk?
-Mit kell meséljek magamról hát ha emlékezni fogsz...
-Semmit.Mert mindent tudok.- vágtam a szavába.
-Emlékszel?- állt fel.
-Persze, hogy emlékszem.De ha még egyszer valaki megkérdezi akkor leütöm.- nevettem.
-Bocsánat.Nem tudtam, hogy beszéltél valakivel előttem.- nevetett.- Miről is akartál beszélni?
-Arról, hogy sajnálom.Ne haragudj!
-Miért kéne haragudjak?- értetlenkedett.
-Azért, mert egy rohadék vagyok.A szakításunk után már is mással voltam...
-Ez a bajod?Nem tehetsz róla hisz megsérültél...
-Jó, de ez akkor is szemétség.Főleg így, hogy tudom miket mondtam...mondtunk.
-2 éve volt.Már rég történt.- nézett bele a szemeimbe.És akkor eszembe jutott, hogy is szakítottunk.

10 megjegyzés:

  1. naa végreeee már beszélget Harryvel haladás haladás.... tök tuti rész lett :)
    várom a következő részt *-*
    u.i. hát én kaptam és terjesztettem a Szent Johanna gimi vírust :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hááát...izééé inkább nem mondok semmit.
      örülök, hogy tetszik :D
      u.i. válasz : remélem én nem kapom el :D

      Törlés
  2. Úúúristen nagyon jóó lett.... jajj könyi jöjjenek vissza az emlékei... mondjuk valamilyen "kettes" jelenetben... jajj de váromm már hogy folytassam.... és hátha összejönnek.^^ ... űristen dehiányzott, kérlek sieess a részekkel!!!! <3 puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :D
      Amúgy visszajöttek az emlékei, csak... (az titok :D)
      Már készen van az utolsó részig :D csak 2 naponta teszem ki :)
      Holnap hozom a kövit :D

      Törlés
    2. Okéé...de az ma vaan!! Jujjj és.....MI??? utolsó rész????...ahhjj:(( remélem csak a 3. évedig:)) .. amugy pedig ez a kedvenc könyvem!! kérlek ne hagyd abba!! és ezt nem azért mondom mert most ezen a blogon vagyok és mindegyik blogra ezt irom.. komolyan gondolom... ebben a könyvben minden érzékeny pontomat megtaláltam..mármint.. tényleg amiben a boldogságot találom... a forró(:P) jelenetektől a dráma,krimiig.. ....egyszerűen imádom.. lemersz irni mindent amit gondolsz.. pl. a forró jeleneteknél más blogok: " Harry megcsokolt majd az este további részét az ágyban folytattuk...."
      ..:D... hát ilyenkor picit kiakadok.. de te minden egyes jelenetre ,pici pontokra oda figyelsz(most már nem csak a forró jelenetkhez mondom) ... és ezt imádom Benned és a Könyvedben!! :))) köszönöm hogy írsz ilyet!! kérlek ne hagyd abba!! :// <3

      Törlés
    3. Jó, igaz, kicsit belekavarodtam XD
      2 naponta vagy is páratlan napokon.Bocsi!
      Amúgy igen, az utolsó rész csak a 3.évadig értendő :D
      Na és el se fogod hinni, hogy meghatódtam attól amit írtál.Nagyon szépen köszönöm!!El se hiszitek milyen jól esnek a kommentek :D főleg egy ilyen.
      Amúgy tudom.Én azt írom az gondolok.Ebben különbözik az én blogom másétól.Nem félek leírni semmit.Azt lehet nálam látni, amilyen én vagyok.Azért vannak (ahogy te fogalmaztad) forró "jelenetek", mert én is "forró" vagyok. XD
      Igazából és sose törődöm az írás típussal, éppen ahogy jön és az lesz a vége :D
      Én pedig téged imádlak :)
      Nem fogom abbahagyni :D a 3.évad szerintem az végestelen LESZ! :D

      Törlés
    4. :))...:D igen épp azért mondtam hogy azokat a jeleneteket szeretem mert énis olyan vagyok..:D... Köszii énis nagyon!! ...NEIS hagyd abba!! Az irás neked való!! ....uhh de basszus:((....akkor csak holnap jön a kövi??:OO pedig 8-án raktál fel utoljára:// <3 <3!!

      Törlés
    5. Tudom, de nem tudom miért.Pedig 9.-én akartam...Teljesen össze vagyok zavarodva...
      Tudod mit, akkor fel teszem most és akkor páros napokon lesznek a részek :D

      Törlés
    6. Úristen de imádlak!! Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon Köszönöm !!!!! <3

      Törlés