2012. december 17., hétfő

11.rész - Közös hülyülés

*Adry szemszöge*
-Kapcsold el!!- kiabáltam rá tesómra.
-De miért?Tök jó ez a film!- ellenkezett.
-Mert én nem akarok +18 as filmet nézni basszus...
-Kínoz a vágy mi?- vigyorgott rám.
-Nem.
-De igen.Leakarsz feküdni Kendall-el!
-Jaj hagyjál már...- forgattam a szemeim.
-Mi az, félsz?
-Mitől?- értetlenkedtem.
-Jaj istenem.2 éve vagytok együtt.Hogy a francba bírod??
-Úgy, hogy én nem vagyok szexmániás.
-Héé!Én se vagyok az...
-Ja, persze.1 napja vagytok együtt Logan-nal már is együtt éjszakáztatok.
-Mi a franc?- kapta fel a fejét.
-Legközelebb halkabban húgi.- vigyorogtam rá.
-Honnan jöttél rá?- értetlenkedett.
-Hát, kezdjük ott, hogy csak ketten vagyunk lányok a házba.És, mivel én Kendall mellett voltam, James a csajánál, Carlos pedig a konyhába aludt el.Már csak ti maradhattatok...- magyaráztam.
-Jó mindegy.És Kendall...
-Ő keltett fel.- nevettem.
-Nagyon érdekes témátok van, tényleg...- jött be a nappaliba Logan.
-Most miért?Felnőtt emberek, arról beszélnek amiről akarnak.- csatlakozott a társasághoz Kendall.
-Szóval ilyenekről beszéltek mikor mi nem vagyunk itt?- James.
-Mi az, legközelebb a maszturbációról fogtok cseverészni?- és Carlos.
-Isten ments.- kiabáltunk fel egyszerre Ash-sel.
-Szóval, akkor mit nézünk?- tette fel a várva várt kérdést James.
-Mondjuk...- elgondolkoztam, amikor hirtelen sötét lett.Valaki pedig sikítozni kezdett.
-Nyugi Ash megvédelek.- szólalt meg Logan...
-Nem én vagyok.
-Carlos nyugi már!- szólaltam meg.
-De, de...sötét van!
-Na gyere ide.- fogtam meg a kezét.
-Áá egy szellem!- csapott fejbe a vezetékes telefonnal.
-Te normális vagy?- kaptam a fejemhez.- Adry vagyok te idióta!- a fájdalom egyre rosszabb.Ez nem igaz.
-Jól vagy?- karolt át Kendall.
-Fáj a fejem.- szólaltam meg.
-Te jó isten, ha ez megint elájul akkor én leütöm Carlos-t.- tesóm...
-Hogy érted, hogy megint?- értetlenkedett James.Közben Kendall beleültetett az ölébe.
-Már rengetegszer volt, hogy valami miatt elájult és fájt a feje, majd eltűntek az emlékei, aztán visszajött.Ha megint előröl kell kezdenem én felakasztom magam.
-Nem fogok elájulni...- ellenkeztem.
-Bocsi, nem volt szándékos...- mentegetőzött Carlos.
-Jó hagyjuk.
-Fáj még?- ölelt szorosan magához.
-Már annyira nem.- elmosolyodtam.
-Srácok.Szobára...- James.
-Haha, rohadt vicces vagy.- mondtam.
-Mondták már.- egyenesedett ki büszkén.
-Szerény meg én vagyok.- forgattam a szemeim.
-Már nem is fáj a fejed?- gúnyolódott Ash.
-Egy kicsit még igen.- válaszoltam vigyorogva.
-Testvéri szeretet...- Logan.
-Ahogy mondod.- nevettem.
-Már jól van.- nevetett James.
-Oké, akkor mit csináljunk?De csak okosan, mert sötét van.- mondtam.
-Gyorsan sötétedik...- szólalt meg Ash.
-Nekem van pár ötletem.- kezdett el simogatni Kendall.
-Most ne.- válaszoltam.
-Khm...nyuszi, khm...- tesóm.
-Nem vagyok nyuszi!- ellenkeztem.
-De pont olyan cuki vagy.- mosolygott rám Kendall.
-Ja és olyan gyáva is...- Ash.
-Nem vagyok gyáva!- kulcsoltam össze a karjaimat magam előtt.
-De igen az vagy.- Logan.
-Te meg honnan tudsz erről?- értetlenkedtem.
-Én léptem be először a házba.
-Jó, mindegy nem érdekel.Felmegyek.- felálltam és elindultam a lépcső felé.
-Várj.- kapott a kezem után az első foknál.- Ne vedd már komolyan.Csak vicceltem.- fordított maga felé.
-Nem tartozik rátok, oké?Törődjetek a magatok dolgával!Megszoktam, hogy Ash szekál ezzel, de az nekem új, hogy te is!- szóltam rá.
-Gyere.- húzott arrébb, be a fürdőbe.- Figyelj, engem nem izgat a magánéletetek.Csak, valahogy úgy éreztem ki kell állnom a barátnőm mellett.A ti dolgotok, hogy mikor akartok túl lenni rajta...Nem az enyém.Ne haragudj.- hajtotta le a fejét.
-De Ash-nek nem kell, hogy ilyenbe kiállj mellette.Meg amúgy is amit nem akarsz azt ne tedd meg.Logan, nem akarja senki se, hogy megváltozz bárki kedvéért.Sőt, senki kedvéért ne változz meg!Mi úgy szeretünk téged ahogy vagy.Kis okoska.- nevettem a végén.
-Te meg a kis technikus.- nevetett.- Béke?- emelte fel a kezét.
-Béke.- ellöktem a kezét és megöleltem.
-Amúgy ha már itt tartunk valamikor bejöhetnél megjavítani az asztalt.- csukta be maga mögött az ajtót.
-Kizárt dolog, hogy én még egyszer találkozzak Stephen-nel!- vágtam rá.
-Légyszi!- kérlelt.
-Jó, majd meglátom.- nyitottam be a nappaliba.
-Mit?- kapta fel a fejét Kendall.
-Hogy megjavítsam-e az asztalotokat.- válaszoltam.
-Okés.- mondta.- Amúgy eldöntöttünk mit csináljunk.
-Na és mit?- ültem le az ölébe.
-Karaoke!- kiabáltak egyszerre.

Le vagyok maradva.Akkor ma nem lesz premier? :(

4 megjegyzés:

  1. Szia
    igen nem lesz és uhhhhhh.... tök ideges voltam de már nagyàból legyugodtam ....de január 7. kibaszotul messze van mèg nem de???!!!
    nah mindegy, a részről pedig wáhhh tök jó lett
    azt hittem megint elájul és csak Harryre *-* emlékszik majd , vissza megy hozzá es heppi end...de nem, nem gond hisz ez az én elmefutatásom úgy hogy ez ne érdekeljen :)
    u.i. Képzeld meg kaptam a kedvenc könyvem 6. részét és nem tudom letenni mert karácsonyig húzni kéne h odáig kitartson....
    De ha nem fog menni elvonóra küldetem magamat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja igen rájöttem -.-"
      Én máshogy gondolkodok mást mások, úgy, hogy szuszá :D
      Köszönöm, majd hozom a kövit :)

      Törlés
  2. Mimi... én is pont arra gondoltam.. és már vártam..:D.... de lehet hogy majd mikor alszanak..és mikor felébred megijed hogy Kendall mellett van...:DD bármire tudok gondolni .. és ez hosszabb lett!! :DD tökjóó!! jöetnek még hoosszabak is :DD... amugy nagyon tetszik ... főleg az hogy eléred az embereknél hogy már kb. megvannak győződve arról hogy Harryre fog emlékezni.....erre nem:D.. mindig tudod hogy kell minket felidegesiteni:DD../nemúgy:)/... nahh mindegy... imádom.. IMÁÁDOM!!! . várom a kövit puszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe.Majd visszamegy hozzá...De lehet, hogy nem :D
      Nem tudom, hogy milyen hosszúak a részek, mert már meg vannak az utolsó részig és nem nagyon tudok hozzá írni, de próbálkozok.
      Ja és köszi :))
      Ma majd jön :D

      Törlés