2012. december 3., hétfő

3.rész - Na akkor mi van?

*Harry szemszöge*
Mikor Adry közölte velünk, hogy lelép, mert találkozik a pasijával úgy éreztem magam, mint aki szíven szúrtak volna.Tudom, hogy 2 éve szakítottunk de akkor is rohadtul fáj...
-Harry figyelj.Nem tudja ki vagy.Nem emlékszik mi történt köztetek.Ezért gyorsan tovább tudott lépni.- magyarázkodott Ash.
-Mióta járnak?- kérdeztem.
-Úgy 2 éve...Basszus.- fogta be a száját.
-Szóval a szakítás után rögtön más karjaiba ugrott?
-Ne így értsd.Miután megtörtént a baleset.Elmondtuk neki pár alap dolgot, de téged vagy is titeket azért nem, mert...Boldogok voltatok együtt nem azért, csak nem akartuk, hogy...aminek vége lett azon bánkódjon...
-Ja, mert az jobb ha eljöttök Los Angelesbe és már is talál magának mást...
-Harry te nem érted!
-Mit nem értek?- kérdeztem rá, mire visszahúzódott a kanapén.
-Haver nyugodj már meg!2 éve volt tedd már túl magad rajta.Ő tovább lépett.Neked is ideje lenne.- Zayn.
-De nem tudok tovább lépni, mert még mindig szeretem!!
-Ez kemény vallomás.Csak nem nekünk ha nem neki kéne mondanod.- Louis
-Teljesen felesleges.Harry már bocs, de Adry boldog Kendall-el.
-Miben más az a srác, mint én?Ő is énekel és én is.Ő is híres és én is...
-Ő szőke, te barna.Ő egyenes hajú, te göndör.Ő 23 éves te 21...soroljam?- Ash.
-Ha ez nem lenne elég egy napon van a szülinapjuk.- szólalt meg Niall a telefonja mögül.
-Mi van?- kérdeztem.
-Kendall is november 2.án született ahogy Adry is.- válaszolt.
-Most azt keressük miért jó nekik?- kezdtem feldühödni.
-Inkább Ash.Mesélj egy kicsit mi történt a turné alatt.- Lou.
-Szóval.Anyu úgy döntött, hogy kicsit szellőztessük ki a fejünket és kicsit utazzunk el nyáron valahova.Gondoltuk Los Angeles szép hely ezért ide jöttünk.Kivettünk egy hotelszobát.Aztán körbe néztünk a városba.A parkba mentünk ki és ott egy nagy fa alá leültünk.Aztán egy labda jött oda hozzánk aki után futott Kendall.- itt felmorogtam.- Harry?Folytathatom?- nézett rám.Bólintottam.- Adry felkapta a labdát és a oda adta a srácnak.
Történtek 2 évvel ezelőtt *Ash szemszöge*
-Olyan friss a levegő.- mosolyogtam.
-Igen.Az.És a hely is szép.- nézett szét Adry.Egy labda esett oda hozzánk.
-Oh!Bocsi!Nem volt szándékos csak a haverom nem tud célozni.- jött oda egy szőkés barna hajú kék szemű srác.Engem leginkább Niall-re emlékeztetett, alig bírtam eltüntetni a fejemből a gondolatokat.
-Áh!Semmi baj.Tessék.- adta át a labdát tesóm.A srác rátette a kezét Adry-éra a labdán és egymás szemébe néztek.
-Kendall Schmidt vagyok.És te?- kérdezte.
-Adry Speat.- mosolygott tesóm.
-Adry, van... kedved.. meginni egy kávét... valamikor esetleg?- látszott rajta, hogy nem nagyon szokott csajozni.
-Van.- válaszolt még mindig vigyorgó mosollyal tesóm.Számot cseréltek, legalább is gondolom, majd a srác odament 3 fiúhoz.
Jelen *Harry szemszöge*
Hát igen.Adry,hogy is mondjam...eléggé megpuhult.Furcsa egy ízlése lett.Vagy lehet csak féltékeny vagyok?Áh, dehogy!Én arra a srácra?Ugyan már...Na jó ez még én se hiszem el...
-Harry!Harry!- ütögetett Lou.
-Mi van?- kérdeztem.
-Hétfő!Nem, kedd!A francba fogadjunk csütörtök.
-Sajnálom Louis, de Péntek van.- nevetett Ash.
-Az mindegy.Mit akartok?- értetlenkedtem.
-Azt, hogy.Harry, lehet, hogy szereted még Adryt.De ő nem téged szeret.- fejezte magát ki Ash.
-Klassz.- vettem egy mély levegőt.- Még valamit amit tudnom kéne?- kérdeztem.
-Hát van egy jó hír.Aminek talán örülhetsz...
-Bökd ki..- kértem.
-Igaz, hogy 2 éve vannak együtt Kendallel de még nem történt meg náluk az első...
-Ettől nekem miért lesz jobb?- értetlenkedtem.
-Mert ez azt jelenti, hogy benne még nem bízik meg annyira, hogy eljusson odáig.
-Előbb utóbb úgy is túl lesznek rajta.Sőt lehet, hogy épp most esnek túl rajta.
-Harry nyugodj már meg!
-Tényleg, Harry.Mi bajod?
-Csak az, hogy rohadtul nem akarok beszélni a volt csajom pasijáról...- idegeskedtem.
-Jó akkor váltsunk témát.Veletek mizujs?- kérdezte Ash.

Komikaat!!!

2 megjegyzés:

  1. szia
    mint mindig most is imádtam *-*
    nagyon tehetséges vagy:)
    várom a kövi fejit :D

    VálaszTörlés